کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدامیک از این ۵ تبلت برتر اندرویدی مطرح بازار را انتخاب کنیم؟

اگر این روزها جای خالی یک تبلت را در کنار خود احساس می‌کنید و به دنبال خرید یک تبلت خوب آندرویدی هستید گزینه‌های زیادی در بازار هستند که می­توانید از بین آنها انتخاب کنید و روز به روز هم این تبلت ها بهتر می­شوند البته این بدان معنی نیست که همه این تبلت­ها ارزش پول خرج کردن را دارند یا ارزش هدیه داده­ شدن به کسی را دارند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در این مطلب قصد داریم پنج تبلت برتر اندرویدی بازار را به شما معرفی کنیم. دقت کنید که قیمت‌های درج شده به زمان انتشار مطلب یعنی ۱۴ آذر ۱۳۹۱ تعلق دارد و مطمئنا بهتر است قیمت‌های موجود را با توجه به گذشت زمان به‌روزرسانی کنید.

۱- گوگل نکسوس ۱۰ / Google Nexus 10

 Nexus 10 هرگز به اندازه عضو کوچکتر خانواده­اش مورد توجه رسانه­ها واقع نشد، اما این مسئله باعث نمی­شود آن­­را تبلتی ضعیف بدانیم. این تبلت با بهترین‌های گوگل چه در قسمت سرویس ابری چه قابلیت‌های صوتی تصویری عرضه می­شود.

این قابلیت‌ها شامل Google Now، پشتیبانی از قابلیت ذخیره موسیقی، فیلم، و کتاب‌های الکترونیکی خریداری شده از Google Play یعنی بازارچه  گوگل در فضای مجازی ارائه شده می‌باشد. این دستگاه ساخت شرکت سامسونگ است و از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می­برد. ۶۰۳ گرم وزن دارد و از پردازنده ۲ هسته‌ای ARM Cortex A15 در کنار پردازنده گرافیگی ۴ هسته­ای Mali T604 بهره می­برد. این تبلت در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین  ۱.۹مگاپیکسلی در جلو است و با استفاده معمولی تا ۱۱ ساعت باتری دارد. مدل ۱۶ گیگابایت وای­فای این تبلت در بازارهای جهانی به قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی وای­فای به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود و البته همچنان در برابر قیمت این محصول در بازراهای داخل ایران عبارت «به‌زودی» به چشم می‌خورد.

۲- سامسونگ گلکسی نوت ۱۰.۱ / Samsung Galaxy Note 10.1

گلکسی نوت ۱۰.۱ اینچی سامسونگ گل سر­سبد تبلت­های سامسونگ است و واقعا ساخته­شده تا شما را تحت تاثیر قرار دهد. این تبلت به همراه قلم مخصوص سامسونگ یعنی S-Pen عرضه می­شود و با برخورداری از برنامه‌ها و ابزارهای نصب شده بر روی این تبلت می­توانید استفاده راحتی از تبلت داشته باشید و یادداشت‌برداری کنید هیچ فرقی هم ندارد که شما فردی خلاق باشید و مایل به خلق آثار هنری باشید یا فقط از یادداشت‌برداری بر­روی تبلت لذت ببرید.

گلکسی نوت ۱۰ با سیستم عامل آندروید ۴.۰ (بستنی حصیری) ارائه می‌شود (و قابلیت ارتقا به نسخه ۴.۱ لوبیا ژله‌ای را هم دارد) و از رابط کاربری تاچ ویز استفاده می­کند. این تبلت از یک درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره­سازی در کنار صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی، پردازنده ۴هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی Exynos  بهره می‌برد. از قابلیت­های دیگر این تبلت دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی در قاب جلوئیست و با استفاده عادی ۹ الی ۱۰ ساعت باتری دارد. محدوده قیمت این تبلت‌ها اکنون در بازار ایران به این ترتیب است: مدل ۱۶ گیگابایتی ۱۸۸۹۰۰۰ تومان، مدل ۳۲ گیگابایتی ۲۰۹۹۰۰۰ تومان و مدل ۶۴ گیگابایتی هم ۲۳۵۰۰۰۰ تومان.

۳- گوگل نکسوس ۷ / Google Nexus 7

این تبلت، اولین تبلت با علامت تجاری نکسوس اندروید بود که توسط شرکت ایسوس ساخته­شد. این تبلت با اندروید ۴.۲ عرضه شد و برای استفاده از گوگل پلی بهینه شده بود. همگام‌سازی کتاب‌ها، ­موسیقی، ­فیلم­ها و سایر موارد دانلود شده از گوگل پلی در فضای مجازی ابری به صورت اتوماتیک از قابلیت­های این تبلت است و همچنین Google Now  ­و مرورگر کروم از پیش بر روی این تبلت نصب شده­اند.

از لحاظ سخت­افزاری دو نسخه ۱۶گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی موجود هستند. صفحه نمایش ۷­اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی و دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو و پردازنده ۴ هسته‌ای انویدیا تگرا ۳ از خصوصیات این تبلت است. این تبلت از وای­فای، بلوتوث و NFC پشتیبانی می­کند و با استفاده معمولی ۱۰ ساعت باتری نگه می­دارد. در بازارهای جهانی مدل وای­فای ۱۶ گیگابایتی ۱۹۹ دلار و مدل وای­فای ۳۲ گیگابایتی ۲۴۹ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی وای­فای سیم کارت­خور ۲۹۹ دلار قیمت دارد. در بازار ایران هم ظاهرا فعلا تنها مدل ۱۶ گیگابایتی در بازار به سهولت و با قیمت ۱۰۸۵۰۰۰ تومان یافت می‌شود و البته ظاهرا از مدل سیم کارت خور ۳G هم فعلا خبری نیست.

۴- ایسوس ترانسفورمر پد اینفینیتی / Asus Transformer Pad Infinity TF700

اگر شما ایسوس ترانسفورمر پرایم را می­پسندید، ترانسفورمر پد اینفینیتی بهترین انتخاب برای شماست. این تبلت دقیقا یک به‌روز­رسانی برای پرایم است و تقریبا در همه زمینه­ها بهینه شده است. این تبلت از یک صفحه کلید QWERTY قابل اتصال و داک موبایل یعنی همان چیزی که باعث محبوبیت پرایم شد بهره می­برد. دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی از آن وجود دارد. صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و پردازنده ۴ هسته‌ای انویدیا تگرا ۳ در مدل‌­های وای­فای (در نسخه ۳G پردازنده دوهسته­ای Qualcomm Snapdragon) از دیگر خصوصیات آن هستند.

این تبلت دارای اندروید ۴.۰ نسخه بستنی حصیری است و از دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲مگاپیکسلی در عقب بهره می­برد. درگاه کارت حافظه (بر روی داک موبایل) و توانایی ۱۰ ساعت کار باتری در شرایط عادی و ۱۴ ساعت کار درحالی‌که به داک متصل است از دیگر خصوصیات این تبلت است. همه تکنولوژی­های بی­سیمی که شما به دنبال آن هستید پشتیبانی می­شوند که شامل وای­فای و بلوتوث هم می­شود. در بازارهای جهانی نسخه ۳۲ گیگابایتی ۴۹۹ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی ۵۹۹ دلار قیمت دارد و در بازار ایران هم ظاهرا فعلا یافت نمی‌شود.

۵- سامسونگ گلکسی تب ۲ هفت اینچی/ Samsung Galaxy Tab 2

این تبلت ۷ اینچی تبلت اندرویدی اورجینال سامسونگ است و با یک مدل جدیدتر، بهتر که از اندروید ۴ نسخه بستنی حصیری پشتیبانی می­کند ( و می تواند به نسخه لوبیا ژله‌ای استوک یا رام اندرویدی دیگری که شما انتخاب می­کنید ارتقا پیدا کند) و مجهز به رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است و به قابلیت‌های جدیدی مجهز است به­روز­رسانی شده­است.

صفحه­نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل شاید کوچک باشد ولی تبلت را کاملا قابل­حمل کرده است. این تبلت از دوربین ۳مگاپیکسلی در پشت، پردازنده دو­هسته­ای TI OMAP بهره­ می­برد و با ۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می­شود. این دستگاه دارای درگاه کارت حافظه با پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت است. این تبلت برای مدتی عرضه شد و اکنون در ایران در مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۲۵۸۰۰۰ تومان به فروش می­رسد. درست است که این تبلت به اندازه تبلت‌های دیگر مجهز نیست اما با این قیمت، تبلت خوبی است.

بهتر است در اینجا اشاره­ای هم به تبلت اچ.پی تاچ‌پد /HP Touchpad داشته­باشیم که هنوز هم امکان دسترسی به آن در بعضی نقاط وجود دارد و افراد زیادی به­خاطر انعطاف­پذیری بالای آن از این تبلت نام می­برند که می­توانید سیستم عامل WebOS را بر روی آن بوت کنید و سپس دستگاه را روت کنید و نسخه دلخواه اندروید را روی آن به طور همزمان نصب کنید این تبلت را به دستگاهی تطبیق­پذیر تبدیل می­کند.

خب این ۵ محصول مطرح بازار تبلت‌های اندرویدی بود که به آنها اشاره‌ای داشتیم. همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم باید در­نظر داشته باشید که ما قیمت­ها را به تاریخ انتشار مطلب و به صورت محدوده قیمت در نظر گرفتیم و البته مطمئنا در بیشتر تبلت‌های قیمت‌های متفاوتی برای برخی امکانات و تجهیزات اضافی مانند مدل‌های سیم کارت خور وجود دارد و ما بیشتر قیمت‌ها را برای مدل‌های وای­فای اعلام کردیم  و نسخه‌های دیگر مانند مدل‌های ۳G (سیم­کارت‌خور) هم در بازار یافت می­شوند که قیمت­های متفاوتی دارند.

شما هم اگر نظر و یا تجربه‌ای در این خصوص دارید حتما پای همین مطلب با ما و سایر دوستانتان در میان بگذارید تا این راهنمای خرید مفیدتر واقع شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12323 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/09/15 تعداد مشاهده: 2008
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

هادی فلاح 1391/09/15 17:59
گلکسی نوت 10.1 خیلی گرونه
بخدا قیمت جهانیش 500 دلاره